Citycentrum
ontwikkeling
in 7 thema's:

Citycentrum Ontwikkeling


Inleiding   Voortgang   Organisatie

Voortgang Citycentrum Ontwikkeling Veldhoven

Promotie Aanbod
Evenementen Ruimtelijke uitstraling
Bereikbaar Leefbaar en veilig
Organisatie

Voortgang in hoofdlijnen en mijlpalen

April 2018

  • Oranjemarkt naar Citycentrum  -  thema 3. Evenementen
  • Keuzen nieuwe maatregelenbundels COPr  -  thema 7. Organisatie
  • Keuzen winkelopeningstijden  -  thema 3. Evenementen
  • Maart 2018

  • Voorbereiding nieuwe armaturen verlichting  -  thema 4. Ruimtelijke uitstraling, stap 2
  • Acquisitie ketens, horeca  -  thema 2. Aanbod, stap 4
  • Ontwerpconcept Meiveld  -  thema 4. Ruimtelijke uitstraling, stap 2
  • Februari 2018

  • Inventarisatie parkeer- en loyaltypas  -  thema 5. Bereikbaar, stap 1
  • Ontwerp schilderwerk/bewegwijzering parkeergarage  -  thema 5. Bereikbaar, stap 1
  • Uitrol nieuwe huisstijl  -  thema 1. Promotie, stap 2
  • Januari 2018

  • Lancering nieuwe huisstijl, website  -  thema 1. Promotie, stap 2
  • Acquisitie ketens, horeca  -  thema 2. Aanbod, stap 4
  • Inventarisatie parkeer- en loyaltypas  -  thema 5. Bereikbaar, stap 1
  • December 2017

  • Voorbereiding promotiemiddelen  -  thema 1. Promotie, stap 2
  • Acquisitie ketens, horeca  -  thema 2. Aanbod, stap 4
  • November 2017

  • Overleg tijdelijke leegstandsinvulling  -  thema 2. Aanbod, stap 2
  • Fotografie ondernemers t.b.v. nieuwe huisstijl  -  thema 1. Promotie, stap 2
  • Voorbereiding herinrichting Zuidentree  -  thema 4. Ruimtelijke uitstraling, stap 5
  • Acquisitie ketens, horeca  -  thema 2. Aanbod, stap 4
  • Oktober 2017

  • Correcties parkeerapparatuur  -  thema 5. Bereikbaar, stap 1
  • Inventarisatie/planning huisstijl  -  thema 1. Promotie, stap 2
  • Voorbereiding Smart Cities Living Lab  -  thema 4. Ruimtelijke uitstraling, stap 2
  • Acquisitie ketens, horeca  -  thema 2. Aanbod, stap 4
  • September 2017

  • Nieuwe opzet Cult & Tumult op Meiveld  -  thema 3. Evenementen, stap 2
  • Uitwerking ontwerp nieuwe website  -  thema 1. Promotie, stap 2
  • Voorbereiding Smart Cities Living Lab  -  thema 4. Ruimtelijke uitstraling, stap 2
  • Acquisitie ketens, horeca  -  thema 2. Aanbod, stap 4
  • Augustus 2017

  • Voorbereiding redesign parkeergarage  -  thema 5. Bereikbaar, stap 1
  • Acquisitie ketens, horeca  -  thema 2. Aanbod, stap 4
  • Juli 2017

  • Voorbereiding herinrichting Zuidentree  -  thema 4. Ruimtelijke uitstraling, stap 5
  • Acquisitie ketens, horeca  -  thema 2. Aanbod, stap 4
  • Juni 2017

  • Keuze en uitwerking nieuwe logo en promotie huisstijl  -  thema 1. Promotie, stap 2
  • Afronding marktonderzoek stagiair Ravin Ramcharan  -  thema 1. Promotie, stap 1
  • Start draagvlakmeting parkeer- en loyaltypas  -  thema 5. Bereikbaar, stap 1
  • Vertaling lichtontwerp Luxlab  -  thema 4. Ruimtelijke uitstraling, stap 2
  • Acquisitie ketens, horeca  -  thema 2. Aanbod, stap 4
  • Mei 2017

  • Ontwerpopdracht nieuwe logo en promotie huisstijl  -  thema 1. Promotie, stap 2
  • Oplevering lichtontwerp Luxlab incl. Kempische kleurenadvies  -  thema 4. Ruimtelijke uitstraling, stap 2
  • Projectgroep herinrichting Meiveld / nieuwe weekmarkt  -  thema 4. Ruimtelijke uitstraling, stap 4
  • Afronding groen Noordentree  -  thema 4. Ruimtelijke uitstraling, stap 3
  • April 2017

  • Voorstel parkeer- en loyaltypas  -  thema 5. Bereikbaar, stap 1
  • Afronding bouwwerkzaamheden Noordentree  -  thema 4. Ruimtelijke uitstraling, stap 3
  • Afscheid wethouder Nicole Ramaekers  -  basisthema Organisatie
  • Maart 2017

  • Keuze Oranjemarkt 2018 voor Citycentrum  -  thema 3. Evenementen, stap 2
  • Projectgroep brancheadvies  -  thema 2. Aanbod, stap 3
  • Enquêtes marketingonderzoek  -  thema 1. Promotie, stap 1
  • Februari 2017

  • Werkbezoek centrum Tiel: gepast parkeren  -  thema 5. Bereikbaar, stap 1
  • Startbijeenkomst herinrichting Meiveld  -  thema 4. Ruimtelijke uitstraling, stap 4
  • Rondgang verbeteren fietsparkeren  -  thema 5. Bereikbaar, stap 2
  • Januari 2017

  • Akkoord stuurgroep COPr implementatie  -  basisthema Organisatie, stap 1
  • Start COPr implementatie website  -  basisthema Organisatie, stap 2
  • Startbijeenkomst signing parkeergarage  -  thema 1. Promotie, stap 9

  • © Stichting Stuurgroep Centrum