Citycentrum
ontwikkeling
in 7 thema's:

Citycentrum Ontwikkeling


Inleiding   Voortgang   Organisatie

Thema 1. Promotie

Promotie Aanbod
Evenementen Ruimtelijke uitstraling
Bereikbaar Leefbaar en veilig
Organisatie
Doel en stappenplan    Details stappenplan    Relevante COPr punten

Meer traffic: consumenten trekken èn binden

De promotie van en door het Citycentrum wordt versterkt. Alle partijen in het Citycentrum gaan op hun eigen wijze bijdragen èn samenwerken om het imago van 'het beste van 2 werelden' neer te zetten. We positioneren het Citycentrum helder tussen het totale regionale aanbod. Cultuursector en ondernemers pakken dit gezamenlijk op en zij zoeken ook naar andere dragers van het 'merk' Citycentrum.

We ontwikkelen een nieuwe huisstijl, definiëren de doelgroepen van het Citycentrum en passen hier de mediaplanning op aan, mede door alle verschillende partijen hun aandeel te laten nemen. We gaan als collectief bovendien meer inzetten op social media/internet en helpen daarvoor ook de individuele ondernemers digitaal op weg. Met deze promotie ontwikkeling willen we consumenten aantrekken èn binden.

Jean-Paul van den Tillaar (Ondernemersvereniging Citycentrum)
Bestuurlijk trekker thema Promotie

Ons gezamenlijke stappenplan

De volgende stappen nemen we samen naar meer traffic: consumenten trekken èn binden:

 =  uitvoerend verantwoordelijk
 =  optioneel deelnemend

Stap
Planning Organisatie/themalink

1. Inventarisatie en voorbereiden imago keuze begin 2017 werkgroep promotie
2. Imago keuze begin 2017 brede projectgroep
3. Annonceren imago (incl. borrel) begin 2017 werkgroep promotie
4. Centrumbrede bewustwording: de uitdaging! na stap 3 werkgroep promotie
5. Huisstijl handboek na stap 2/3 werkgroep promotie
6. Mediaplanning na stap 2/3 werkgroep promotie
7. Website en app na stap 2/3 werkgroep promotie
8. Social media inzet na stap 3 werkgroep promotie
9. Signing in Citycentrum na stap 2/3 werkgroep promotieBereikbaar
10. Vervolgstappen na stap 3 brede projectgroep


© Stichting Stuurgroep Centrum